06 Oktober 2011

santai wif my lovely family

aku sgt suke ng bab yang satu nie..
tiap2 minggu aku mesti akn blik untuk jumpe family..
kwn2 pon da faham sgt ng perangai aku yg satu nih..hehe
kalu aku kate aku xnak blik mgu 2 mesti diorg akan pandang aku dengan jelingan yg penuh makne..hahaha

sebenarnye aku sgt jeles kalu satu family aku dok bekumpul tpi aku xde..rase mcm ade satu2 yg xkene..
minggu lepas kitorg g santai main layang2..walaupun layang2nye 1 je..
yg penting my dina suke tgok makcu die naikkan layang2..banggenye dapat naik kan layang2..hahaha

pantai klebang,,melaka

hurm..minggu nie mr.t ajak g pnjat gunung..cm mane nak gtau kawan2 ea aku nk blik minggu nie..bru ckp semalam aku xnak blik..trase malu plak nak bgi tau diorg..hehehe

5 ulasan:

NOR ADZLINA AZLIA BT ADNAN berkata...

the best friend 4eva semestinye family kite kn honey?? org jeles, org pon nk wat entri baru,bab mgg lps pon org g jln2 ngan family... huhu...=)

NOR ADZLINA AZLIA BT ADNAN berkata...

xajak pon org... org pon nk panjat gng.. ingat org xlarat ke? huhu.. =(

My sWeeT LoLypOp berkata...

xkan pakcin xajak kot..nt hani babab die ea..lia pegi taw...nt leh jumpe..kite tgok sape kuat..hhahahahaha

apek poyo berkata...

camno den tak buleh jumpo pulak hani main lelayang nih...den selalu ado kat pantai tu..ekeke

cik hani berkata...

yoko..xkona xjumpo la..nge~~