05 Julai 2012

po kono ekau ni daro??

pstttt...psttt...nak tau crite x...
ari 2 kan,,,kite terrrrrlanggar kete org...abis kete kite...kemek..sadis btoll..=(
dalam giler kemek die.(sakit plak hati kite ni kalau tringat)

crite die cm ni...kite nk ambik ayh kite kat bengkel sebab ayah nak repair kete die..daripada nak g ambik ayah kat bengkel,,last2 kete kite yg msuk bengkel..huhuhu
smpai2 kat bgkel dialog die cm nie...


aku : yah2...cni jap..
ayah : napo??
aku : sini lah..tgok ni (smbil menunjuk2 kat tmpat yg kemek 2)
ayah : po kono ekau ni daro?? lalai bona..
aku : (smbil menundukkan kpala) bende nk jadi yah...boleh tak kete kite yg msuk bgkel,,kete ayah klua dlu??? (xde rase besalah pon nak potong q ayah)..ahakss..
ayah : yolah2...(smbil pnggil tauke kdai)...ni kalau repair brapa?
tauke : due ratut lebih..
aku : hah (tercengang)..erm..boleh la...boleh la..

2 hari kemudian....

aku : waaaa....krete kite da normal....(hati berbunge2 sambil g crik tauke bgkel)...uncle....kreta saya sudah siap ka??  
tauke : sudah2..
aku : brape nihh??
tauke : 5 ratut 30 pulo.
aku : (lagi la tercengangkan) hah...ari 2 uncle kate 200 lebey je..(muke xpuas hati)
tauke : itu ketuk aje ma...xcampur itu cat...
aku : adusss....peritt...

nasib baik ade ayh n mak membantu......thankss 2 ayah n mak....jasamu dikenang...lov both of u...muaaaaahhhh...

1 ulasan:

Siti Saleha berkata...

suka ayat "apo kona kao ni daro" kahkahkah... klasik bona... sukasukasuka.