23 Januari 2013

senang hati....hati senang

disini senang disana senang,,dimana mana hatiku senang....alhamdulilah ya Allah...cik hani selese dgn kehidupan skang...tpi dlm gembira ade juga sedihnye...

ahad lepas tmpat kerja cik hani ade buat mkn2 di restoran perantau hill,,bangi...
atas permintaan ramai (aceceh) sanggup cik hani x blik kg semate2 nak ke jamuan 2...nasib baik cik hani pegi...seronok jgak..sgt2 tidak membosankan...yg penting ade pak badot...cik hani suke pak badot...sebab diorg sgt2 funny...dan semakin suke kat pak badot bile cik hani dpt bunge..

taraaaaa!!!!comelkan...
thanks pak badot.....cik hani suke sgt2...

pade 21/1/13 cik hani dpt anak buah baru...tahniah k.fida (kwn sekerja cik hani)....k.fida slamat melahirkan bby gegirl yg sgt comel..kalu x caye tgok pic kat bawah nie...comelkan??..geram btol cik hani tgok..rase nk picit2 je..ehehehe..haish...cik hani ni...=)
bersame anak2 k.fida..=)
dan akhir skali nak crite tntang leeya...(bekas kawan sekerja dan housemate cik hani di kolej)
cik hani dan kwn2 kat tmpat kerja gembira bile dpt tau leeya pregnan...skang da msuk 4 bulan...tapi yg membuatkan hati cik hani dan kwn2 terusik bile leeya leeya mengalami sedikit  komplikasi ketika pregnan..(fibroid)...fibroid yg semakin membesar..2 kali leeya bleeding..dan dimasukkan ke hospital putrajaya...skang nie tgah tgu baby leeya survive untuk terus berada didalam perut leeya..hope leeya n baby kuat..sabar ye syg...ade hikmah disebalik setiap kejadian...insayaallah semuenye akan selamat..
pic ketike mlawat leeya..
 *bile cik hani gembire....cik hani nak semue org sekeliling cik hani gembire...peace..=)



4 ulasan:

Noraz Ikha berkata...

saya pun nak bila saya gembira, org lain juga gembira. Dan saya pun sedang hepi dgn kehidupan sy skrg. "Aku... Bebas! Enjoy!" hahaha.....

Cik Hani (CH) berkata...

btol2 enjoy 2....kite2 sme2 merasainye kan...hahhaha

leeya berkata...

Tq cik hani n.kengkawan datang melawat itew.hr tuh..itew hargai sesangattttt:*

Noraz Ikha berkata...

ye CH, kita sama2 merasainya... fuhh... moga masa depan lbh bersinar. amin.