12 Januari 2013

buka lembaran baru

Assalamualaikum....

hari ni da 12 hari msuk ke tahun baru...bru 12 hari tpi mcm2 da aku lalui..prasaan skang bercmpur baur...
sedih..keliru..hepi...yg aku tau aku kne kuat dri segi mental..boleh jdi sasau kalau xkne gayenye..
sedih??keliru?? knape cik hani??
erm...aku pon xtau ape yg aku da buat...tpi aku kne yakin dgn diri aku sendiri..aku hanye ade 1 tmpat nk mngadu..iaitu Allah...hanye Allah yg tau ape yg baik dan buruk buat aku...smoge ape yg terjdi ade hikmah disebaliknye...biar buruk dri pandangan mate org...cik hani xkisah...yg pasti cik hani kne kuat...doakan cik hani ye smue..

wassalam..

4 ulasan:

saleha berkata...

Semoga segalanya yang terbaik untuk kamu... Nila sebahagian daripada fasa yang mebuatkan kamu lebih matang dan dewasa. Being a wowen...

Anis berkata...

kenapa cik hani ni...
okay be strong....
kami doakan yang terbaik.....

liya berkata...

Be strong dear... xmo sedih2 ye... org yakin honey kuat...

Cik Hani (CH) berkata...

thanks semue...hope semuenye okey..
ala omak kawin kan aku..haish...hahahahaha