11 April 2011

begurau pun mesti ade batasan kan..

hari nie btol2 aku skit hati..ntah pape ntah...gnguan emosi kat tmpat aku kje..
slame nie diorg ingt aku snyap aku suke ke..tpi ri nie mmg aku emo sgt2..xbleh tahan dah..
smpai mgalir air mate aku...pas 2 xde hala tuju aku g la mgadu kat k.leha..hihi..k.leha kte sabar bnyak2 hani..sjuk ckit ati aku nihh..
diorg smue kwn2 aku..aku syg diorg tpi kalu nak begurau pon betempat la..aku xthan nak dgar
gurauan kasar korg tiap2 hri..ckit2 bleh la..
aku xmarah sgt pon..mrah ckit2 je..hehe
huarrrghhh..haha

p/s : hani nurshahida binti hasmi seorg yg susah nak marah tpi kalau dpt marah jdi incredible hulk payah plak nt..x pon nt kene bakor kang..hehe

2 ulasan:

leeya berkata...

gapo nih?? diorg kate pe?? meh ak babab diowg tuh1:)

My sWeeT LoLypOp berkata...

ntah..bikin panas ati wa jewp..ko mcm xphm diorg..