04 Oktober 2012

malunye saye!!@#$%^

assalamualaikum...

aduh...duh...duh...pgi2 lagi da dpt malu daaaa...(gelak separuh mati)
pada pgi yg indah pagi tdi,,sebaik trun saje dari rumah aku trus ke arah motor ego merahku yg comel..
kemudian start dan panaskan enjin.........

k.leha : hani akak tumpang kamu yer...
cik hani : ok kak...(dgn senyuman yg pling manis)..kikiikki

k.leha mngambil tmpatnya di belakangku..aku pon memulakan perjalanan pergi ke tmpat kerja..tpi sebelum tu punch card jgn dilupe ye..
dgn perlahan2 aku memulakan pejalanan...sambil menyanyikan lagu seiring dan sejalan..(slalu nyanyi ng k.leha kalau naik moto)ehehe.....tak smpai 3minit kami da smpai ke tmpat yg dituju..
sebelum msuk ke tmpat punch card..........

k.leha : hani tumpang letak note akak kat bakul moto ye..
cik hani : ok kak letak aje..=)

kami pon melangkah masuk ke pentadbiran dan menuju kearah punch card..
selesai punch card kami pon keluar mnuju ke arah moto...
dan kali ini aku.....jeng....jeng....jeng....(ah malu plak nak cerite)ahahahaha...
dgn confidentnye aku tersalah pergi kearah moto LC yg bewarne merah!!!

k.leha : eh...eh...eh..hani..ko salah moto..
cik hani : (dgn muke snyum malu) eh..ye ke??

k.leha da mule gelakkan aku...di sambung dgn gelak k.liza yg bru kluar dri tmpat punch card...pusing je ke blakang...Ya Allah..ramainye org tgah senyum dan gelakkan aku..ciss..
oh tidak!!!mcm mne leh salah ni??
dalam bakul motor LC tu pon ade beg laptop..jdi aku ingat itu k.leha punye note yg die letak tdi..itu yg confident pegi kat moto tu..
nsib baik tuan punye moto x ade..hihihi

cik hani : akak..cepat naik moto ni..malu da ni..malu..
k.leha : xpe...akak suke cara ko hani...confident!!! itu yg paling penting..ahahaha

naik je k.leha keatas moto,,aku trus press moto..(xpandang kiri kanan da)ehehehee

k.leha kate...mase die kcik2 dlu die pernah terslah naik basikal...da siap kayuh bru prasan naik basikal org lain...lagi truk kan???(sorry k.leha saye xnak malu sorang2)ahahahahaha...

*peace..

5 ulasan:

Siti Saleha berkata...

Hahaha.... x pe tuan punya moto tak perasan

bukan bidadari berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
bukan bidadari berkata...

ahhahahahahah....tu moto sape kah..mcm kenal..ahahha..lawak betol pg2 nih...smpai turun kete pn akk gelak kn ko lg dik...ehehehhe...huhuhuhuuhuh...

Cik Hani (CH) berkata...

haha...nsib baik tuan pnye bdn xnampak..

Noraz Ikha berkata...

hahaha..... kelakar... kelakar... salah naik kenderaan tu x penah, tp kalau dengan konfidennya sambil berlari termasuk kelas org lain kat sekolah pernah kihkihkih... malu satu kelas!