11 Oktober 2012

simple but nice

assalamualaikum...

masakan n makanan pling senang yg pling aku suke ialah ikin bilis goreng cili api...simple je kan..xmacam org lain yg mempunyai selere yg menggunung tinggi..(yelah ko 2 cik hani)ehehe
kwn kerje k.ika n k.fida kate nak lagi sedap tumbuk skali dgn belacan..aku pun cube la...slalu xpenah letak belacan..kali ni letak..fuhh meme sedap..
nmpak sedap kan???(perasan jap)
nie kalau makan ng nasi panas2 mmg selere...xcukup nasi pon boleh dibuatnye..syok sendiri lak aku nie kan..=)
pas 2...nak dijadikan cerite...sepanjang 23 tahun aku hidup,,aku xpenah masak nasi menggunakan dapur gas...kesiankan??slalu pkai rice cooker je..
jadinye,,mase tinggal sorang2 kat umah aku pon try la msk nc mggunakan dapur gas..mase ade housemate kat umah,,aku x buat sebab malu..takot xjdi...ehehe...
dan hasilnye..................see!!..............
sgt2 memberansangkan...

masak jgak nasi aku (sambil tersenyum bangge)
*simple but nice right??

2 ulasan:

Siti Saleha berkata...

Ermm sedapnya...CH awk saya bagi E untuk msk nasi guna dapur gas. Don't worry E not for fail but Excellent. Hehehe

Noraz Ikha berkata...

BUAT NASI GORENG PUN SODAPP HEHE